torsdag den 16. oktober 2014

TBR Thursday #1


Kender I det at ens bogreol er fyldt med bøger man ikke har læst endnu og alligevel ved man ikke hvad man skal læse næst? Jeg gør i hvert fald. Jeg tror, jeg har næsten 70 ulæste bøger på nuværende tidspunkt. Så fra nu af vil jeg hver torsdag, vælge en tilfældig bog ved hjælp af min TBR jar, og så har jeg indtil torsdagen efter til at læse den. Og jeg må ikke lægge sedlen tilbage for at vælge en anden bog (så kan man jo argumentere for, at jeg lige så godt kunne skille mig af med den bog). Men, jeg springer det over når jeg er i gang med en eksamen eller hvis jeg ikke er hjemme. Det skal nok blive godt. Og så, når jeg har fået læst nogen af alle de ulæste bøger, er det jo en perfekt undskyldning for at købe flere.

I denne uge blev det til:

The Wonderful Wizard of Oz & Glinda of Oz af L. Frank Baum. Jeg tror alle kender noget til historien om Dorothy, som ved hjælp af et stormvejr rejser til det vidunderlige land Oz. Men jeg har aldirg læst den original historie, så det glæder jeg mig til. Jeg er ikke sikker på, hvilket nummer i rækken af Oz-historier den anden historie er, men jeg håber, at det ikke kommer til at mudre forståelsen, at jeg ikke har læst andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

Template by BloggerCandy.com